Opis
Rozszerzenie gwarancji
Lenovo Premier Support do 4 Lat
Lenovo Premier Support
Wsparcie Lenovo Premier Support zapewnia bezpośredni dostęp do najbardziej elitarnych techników w celu uzyskania nieszablonowego podejścia do rozwiązywania problemów oraz kompleksowej obsługi oprogramowania. Ponadto uzyskasz dostęp do koordynatorów technicznych z dogłębną znajomością firmy, którzy zajmują się utrzymaniem relacji oraz wypracowaniem rozwiązań w nietypowych sytuacjach. Wsparcie Lenovo Premier to doskonałość na każdym etapie.
Nie musisz się już martwić o przewożenie urządzenia do serwisu. Doświadczeni technicy przyjadą prosto do Ciebie już następnego dnia, do Twojego miejsca pracy lub zamieszkania, aby zdiagnozować i rozwiązać problem na miejscu.
Rozumiemy, jak ważne jest dla Ciebie szybkie rozwiązanie problemu. Dlatego w Premier Support pomoc techniczna jest dostępna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, oraz 365 dni w roku.
Możesz być pewien, że Twoje urządzenie będzie w najlepszych rękach, a naprawy będą przeprowadzane zgodnie z najwyższymi standardami. Z Premier Support twoje zgłoszenia serwisowe zyskują najwyższy priorytet, a naprawa na miejscu może się odbyć już następnego dnia roboczego. W dodatku gwarancja obejmuje koszty części i obsługi logistycznej.
Wiemy, jak cenne są Twoje dane. Dlatego możesz mieć pewność, że wszelkie naprawy i interwencje były przeprowadzane w sposób zapewniający pełne bezpieczeństwo Twoich informacji.
Jak działa Gwarancja Lenovo Premier Support?
Skontaktuj się z Nami – Gdy napotkasz problem z produktem Lenovo, skontaktuj się z działem obsługi klienta Lenovo, lub naszym zespołem FIRIT. Pomożemy Ci ustalić, czy usługa Lenovo Premier Support jest dostępna dla Twojego produktu i zorganizujemy wizytę technika, lub bezpośredni kontakt.
Diagnoza i Naprawa – Technik przybędzie na umówione miejsce w ustalonym terminie. Zdiagnozuje problem i podejmie odpowiednie działania naprawcze, aby przywrócić Twoje urządzenie do pełnej sprawności.
Ciesz się Działającym Produktem – Po zakończonej naprawie, możesz od razu cieszyć się działającym produktem bez konieczności odsyłania go na serwis czy długiego oczekiwania na naprawę.
Porównaj z innymi gwarancjami Lenovo
Poziom wsparcia | Depot Support | Onsite Support | Premier Support |
Standardowa telefoniczna pomoc techniczna | Tak | Tak | Tak |
Wymiana części w siedzibie klienta w dni robocze w godzinach 9:00-17:00 | Tak | Tak | |
Lokalny język, zaawansowane wsparcie techniczne, w dni powszednie 7:00-19:00 | Tak | ||
Kompleksowa obsługa sprzętu i oprogramowania OEM | Tak | ||
Pojedynczy punkt kontatku do sprawnego zarządzania sprawami | Tak | ||
Koordynatorzy Techniczni dla utrzymania relacji oraz wypracowania rozwiązań w nietypowych sytuacjach | Tak | ||
Dostępność techników w następnym dniu roboczym w miejscu użytkowania sprzętu oraz rezerwacja części | Tak | ||
Standardowy zestaw raportów | Tak | ||
Lenovo Solution Center z automatycznym wykrywaniem błędów sytemowych i tworzenie zgłoszeń do wsparcia technicznego | Tak | ||
Opcje takie jak znakowanie sprzętu komputerowego etykietami Premier | Tak | ||
Opcja oznaczenia sprzętu komputerowego etykietami do zarządzania zasobami oraz prezentowania informacji kontaktowych do centrum obsługi telefonicznej Premier | Tak |
Przed zakupem rozszerzonej gwarancji Lenovo, skontaktuj się z nami w celu zweryfikowania odpowiedniej gwarancji dla twojego sprzętu.
Obowiązuje do modeli
Nazwa modelu |
ThinkPad P15 Gen 2 |
ThinkPad P14s Gen 2 (AMD) |
ThinkPad P16 Gen 1 |
ThinkPad P1 Gen 5 |
ThinkPad P16 Gen 2 |