Rozszerzenie gwarancji
Lenovo Premier Support do 4 Lat

Lenovo Premier Support

Wsparcie Lenovo Premier Support zapewnia bezpośredni dostęp do najbardziej elitarnych techników w celu uzyskania nieszablonowego podejścia do rozwiązywania problemów oraz kompleksowej obsługi oprogramowania. Ponadto uzyskasz dostęp do koordynatorów technicznych z dogłębną znajomością firmy, którzy zajmują się utrzymaniem relacji oraz wypracowaniem rozwiązań w nietypowych sytuacjach. Wsparcie Lenovo Premier to doskonałość na każdym etapie.

 

Baner Lenovo Premier Support

Nie musisz się już martwić o przewożenie urządzenia do serwisu. Doświadczeni technicy przyjadą prosto do Ciebie już następnego dnia, do Twojego miejsca pracy lub zamieszkania, aby zdiagnozować i rozwiązać problem na miejscu.

 

Rozumiemy, jak ważne jest dla Ciebie szybkie rozwiązanie problemu. Dlatego w Premier Support pomoc techniczna jest dostępna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, oraz 365 dni w roku.

 

Możesz być pewien, że Twoje urządzenie będzie w najlepszych rękach, a naprawy będą przeprowadzane zgodnie z najwyższymi standardami. Z Premier Support twoje zgłoszenia serwisowe zyskują najwyższy priorytet, a naprawa na miejscu może się odbyć już następnego dnia roboczego. W dodatku gwarancja obejmuje koszty części i obsługi logistycznej.

 

Wiemy, jak cenne są Twoje dane. Dlatego możesz mieć pewność, że wszelkie naprawy i interwencje były przeprowadzane w sposób zapewniający pełne bezpieczeństwo Twoich informacji.

 

Jak działa Gwarancja Lenovo Premier Support?

Skontaktuj się z Nami – Gdy napotkasz problem z produktem Lenovo, skontaktuj się z działem obsługi klienta Lenovo, lub naszym zespołem FIRIT. Pomożemy Ci ustalić, czy usługa Lenovo Premier Support jest dostępna dla Twojego produktu i zorganizujemy wizytę technika, lub bezpośredni kontakt.

Diagnoza i Naprawa – Technik przybędzie na umówione miejsce w ustalonym terminie. Zdiagnozuje problem i podejmie odpowiednie działania naprawcze, aby przywrócić Twoje urządzenie do pełnej sprawności.

Ciesz się Działającym Produktem – Po zakończonej naprawie, możesz od razu cieszyć się działającym produktem bez konieczności odsyłania go na serwis czy długiego oczekiwania na naprawę.

 

Porównaj z innymi gwarancjami Lenovo

Poziom wsparcia Depot Support Onsite Support Premier Support
Standardowa telefoniczna pomoc techniczna Tak Tak Tak
Wymiana części w siedzibie klienta w dni robocze w godzinach 9:00-17:00 Tak Tak
Lokalny język, zaawansowane wsparcie techniczne, w dni powszednie 7:00-19:00 Tak
Kompleksowa obsługa sprzętu i oprogramowania OEM Tak
Pojedynczy punkt kontatku do sprawnego zarządzania sprawami Tak
Koordynatorzy Techniczni dla utrzymania relacji oraz wypracowania rozwiązań w nietypowych sytuacjach Tak
Dostępność techników w następnym dniu roboczym w miejscu użytkowania sprzętu oraz rezerwacja części Tak
Standardowy zestaw raportów Tak
Lenovo Solution Center z automatycznym wykrywaniem błędów sytemowych i tworzenie zgłoszeń do wsparcia technicznego Tak
Opcje takie jak znakowanie sprzętu komputerowego etykietami Premier Tak
Opcja oznaczenia sprzętu komputerowego etykietami do zarządzania zasobami oraz prezentowania informacji kontaktowych do centrum obsługi telefonicznej Premier Tak

Przed zakupem rozszerzonej gwarancji Lenovo, skontaktuj się z nami w celu zweryfikowania odpowiedniej gwarancji dla twojego sprzętu.

 

Obowiązuje do modeli

Nazwa modelu
Lenovo V50s 07IMB
Lenovo V50t 13IMB
Lenovo V55t 15ARE
Lenovo V55t Gen2
ThinkCentre M70q
ThinkCentre M70q Gen 2
ThinkCentre M70q Gen 3
ThinkCentre M70s
ThinkCentre M70s Gen 3
ThinkCentre M70t
ThinkCentre M70t Gen 3
ThinkCentre M720 Tiny
ThinkCentre M75q Gen 2
ThinkCentre M75q Tiny
ThinkCentre M75s Gen 2
ThinkCentre M75t Gen 2
ThinkCentre M80q Gen 3
ThinkCentre M80t
ThinkCentre neo 50q Gen 4
ThinkCentre neo 50s Gen 3
ThinkCentre neo 50s Gen 4
ThinkCentre neo 50t Gen 3
V50t G2 13IOB
Producent

Lenovo

Gwarancja

Premier Support

Bazowa gwarancja

1 rok Depot/Carry-In

Rozszerzenie gwarancji

4 Lata Premier Support

Seria

ThinkCentre