Pytania i odpowiedzi
Szukasz odpowiedzi na swoje pytania? Sprawdź przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.
Pytania i odpowiedzi
Co oznacza produkt dostępny?
Produkt jest dostępny w naszym magazynie. Wyślemy go do ciebie w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia (nie uwzględniając dni wolnych).
Co oznacza produkt na zamówienie?
Czas realizacji zamówienia jest dłuższy niż realizacja standardowego zamówienia. Oznacza, że produkt nie jest na dany moment dostępny na magazynie, ale może być w dostawie lub być zamówiony (jeśli produkt nie został wycofany z produkcji). Czas oczekiwania na produkt może być różny – poinformujemy cię o czasie realizacji po złożeniu zamówienia, lub po kontakcie z nami.
Czy można personalizować produkty?
Ogromną zaletą jest możliwość dokonania dowolnej modyfikacji sprzętu (jeśli produkt na to pozwala). Dla Ciebie umożliwiamy indywidualną rozbudowę produktu. Dostępne warianty przygotowane przez naszych inżynierów to najpopularniejsze scenariusze. Uzyskaj więcej szczegółów i napisz na biznes@firit.pl
Skąd pochodzą produkty?
Wszystkie nasze produkty pochodzą z autoryzowanych dystrybucji w Polsce i posiadają pełną gwarancję producenta, którą możesz zrealizować u dowolnego autoryzowanego partnera serwisowego.
Czy mogę uzyskać wycenę indywidualną?
Tak, warunkiem jest bycie przedsiębiorcą. Skorzystaj z formularza: Formularz do wyceny indywidualnej
Czy mogę uzyskać indywidualne warunki cenowe?
Istnieje możliwość uzyskania indywidualnych warunków handlowych.
Opcja dostępna dla klientów dokonujących zakupu powyżej 50 000,00 PLN.
Realizacja projektu może być rozłożona w czasie a produkty dostarczone w uzgodnionych partiach.
Uzyskaj więcej szczegółów i napisz na biznes@firit.pl
Jakie metody wysyłki są dostępne na firit.pl?
Metody dostawy możesz znaleźć na stronie metody dostawy.
Jaki jest koszt wysyłki?
Koszty dostawy możesz znaleźć na stronie metody dostawy.
Czy mogę zmienić złożone zamówienie?
Tak. W tym celu skontaktuj się z obsługą klienta sklepu internetowego.
Nie otrzymałem numeru śledzenia paczki
Numer śledzenia paczki otrzymasz drogą mailową tak szybko jak to możliwe.
Nie otrzymałem dowodu zakupu
Dowód zakupu otrzymasz drogą elektroniczną, jeśli po otrzymaniu produktu nie otrzymaleś jeszcze swojej faktury – skontaktuj się z działem obsługi klienta.
Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę
W sytuacji uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu należy niezwłocznie sporządzić protokół uszkodzenia w obecności kuriera. Jeżeli doszło do takiej sytuacji powiadom nas na: reklamacje@firit.pl
Otrzymane urządzenie jest niesprawne
W sytuacji gdy otrzymany produkt jest niesprawny należy skontaktować się z serwisem producenta.
Oczywiście możesz na nas polegać.
Pomożemy w szybkim zgłoszeniu bądź wymienimy sprzęt na nowy.
Dla Ciebie uruchomiliśmy dedykowaną sekcje na naszej stronie. Przejdź do Reklamacje
Oczywiście możesz też napisać do nas na adres e-mail: reklamacje@firit.pl
Nie pamiętam hasła do konta
Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta wystarczy ze klikniesz na zapomniałeś hasła?
Wystarczy podać swój adres e-mail, na który zostało założone konto i nacisnąć przycisk |zresetuj hasło|
Następnie na wskazany adres mail zostanie przesłany mail z linkiem do zresetowania hasła.
(wiadomość może trafić do folderu spam/ lub inne)
Gdyby pojawiły się problemy prosimy skontaktuj się z nami.