DRODZY KLIENCI! W DNIU 2.05 NASZA FIRMA BĘDZIE NIECZYNNA. ZAMÓWIENIA ZŁOŻONE W TYM DNIU BĘDĄ REALIZOWANE W NASTĘPNY DZIEŃ ROBOCZY.

Masz pytanie? Sprawdź odpowiedź!

Dla każdej sekcji przygotowaliśmy zestaw pytań i odpowiedzi, skupiających się na najczęściej zadawanych pytaniach. 

Dostępność produktów

1. Produkt dostępny

Produkt jest dostępny w naszym magazynie. Dostarczymy go na następny dzień roboczy. 

2. Produkt dostępny na zamówienie

Czas realizacji zamówienia jest dłuższy niż realizacja standardowego zamówienia.
Czas oczekiwania na produkt to około 30 dni. 
Dokładny termin zostanie określony po złożeniu zamówienia.

3. Personalizacja produktu

Ogromną zaletą jest możliwość dokonania dowolnej modyfikacji sprzętu. 

Dla Ciebie umożliwiamy indywidualną rozbudowę produktu. 

Dostępne warianty przygotowane przez naszych inżynierów to najpopularniejsze scenariusze. 

Uzyskaj więcej szczegółów i napisz na [email protected] 

Warianty wycen

1. Wycena indywidualna

Dostępna przy zamówieniu większej ilości sprzętu lub gdy dokonujesz regularnych zakupów.

Uzyskaj więcej szczegółów i napisz na [email protected] 

2. Wycena projektowa

Istnieje możliwość uzyskania indywidualnych warunków handlowych.
Opcja dostępna dla klientów dokonujących zakupu powyżej 50 000,00 PLN. 
Realizacja projektu może być rozłożona w czasie a produkty dostarczone w uzgodnionych partiach.

Uzyskaj więcej szczegółów i napisz na [email protected] 

3. Oferta konkurencyjna

Produkt jest niedostępny bądź w wyższej cenie?

Jeżeli nie widzisz produktu w naszej ofercie, którym jesteś zainteresowany lub produkt, który mamy jest droższy od oferty konkurencji?

Prosimy o kontakt na: [email protected]  

Zweryfikujemy możliwości i przedstawimy odświeżoną ofertę.

Realizacja zamówienia

1. Metody dostawy

Domyślna dostawa dla zamówień realizowanych na FIRIT.PL to kurier. Przesyłki są ubezpieczone. 

2. Koszt dostawy

Zamówienia od kwoty 99,00 PLN są darmowe na terenie Polski. 
Dostępne są różne opcje dostaw, sprawdź w naszej zakładce Dostawy.
Jeżeli potrzebujesz zrealizować dostawę do innego kraju.
Prosimy o kontakt na [email protected]

3. Modyfikacja zamówienia

Złożone zamówienie wymaga modyfikacji? 

Dokonaj go bez obaw.

Napisz na: [email protected]

Ustalimy wspólnie dogodny scenariusz.

4. Czas dostarczenia przesyłki

Szacowany czas realizacji zależy od wybranej metody płatności:

  • Przelew tradycyjny - 1 do 2 dni roboczych. 
  • Szybkie płatności w tym Przelewy24 - 1 do 2 dni roboczych.
  • Kredyt kupiecki - 1 do 2 dni roboczych.
  • Płatność przy odbiorze za pobraniem - do 3 dni roboczych.

Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji i na bieżąco śledzą zamówienia a o wszystkich anomaliach informują. 

5. Śledzenie przesyłki

Po opuszczeniu magazynu uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki.
W tym momencie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.

 

6. Brakuje faktury

Po zrealizowanym zamówieniu - fakturę wysyłamy najpóźniej w następnym dniu roboczym.  

Faktura wysyłana jest z adresu e-mail: [email protected]

Jeżeli z jakiegoś powodu faktura niedotarta, napisz do nas na [email protected]

Metody płatności

1. Przelew tradycyjny

Złożone zamówienie możesz opłacić wygodnie przez przelew tradycyjny, wystarczy zaznaczyć:

  • Zamawiam Faktura Pro Forma - podczas dokonywania zakupu.

Pominięto ten krok?

Prosimy o kontakt by uzyskać niezbędny dokument. Napisz do nas na: [email protected]  

 

2. Paynow - Bramka szybkich płatności

Dla Twojej wygody uruchomiliśmy bramkę szybkich płatności udostępnionych przez mBank - Paynow. 

Paynow to nie tylko zaawansowane rozwiązania technologiczne, ale również bezpieczeństwo sprzedającego i kupującego.


 

3. Leasing

Proponujemy możliwość realizacji zamówienia przy wsparciu instytucji finansujących.
Wyselekcjonowane opcje dostępne w Metodach Płatności. 

Jeżeli współpracujesz z innym leasingodawcą, to prosimy o kontakt na: [email protected] 

4. Split payment / MPP / Mechanizm Podzielonej Płatności

Sprzęt elektroniczny znajduje się na liście towarów objętych mechanizmem podzielonej płatności.

Zamówienia składane na FIRIT.PL, których wartość przekracza 15 000,00 PLN brutto objęte są obowiązkowo MPP i nie mogą być opłacone za pomocą płatności online.

Jeżeli wartość Twojego zamówienia przekracza 15 000,00 PLN brutto jedyną akceptowalną formą płatności jest przelew na rachunek bankowy z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności (dotyczy płatników VAT).

Uzyskaj więcej szczegółów i napisz na [email protected]

Przygotujemy niezbędny dokument by sprawnie zrealizować Twoje zamówienie.

 

5. Odroczony termin płatności dla Sektora Publicznego

Reprezentujesz placówkę Sektora Publicznego?
Napisz do nas na [email protected] i uzyskaj informację u Twojego opiekuna biznesowego.

6. Kredyt kupiecki

Dla naszych stałych partnerów udzielamy Kredytu kupieckiego.
Uzyskaj szczegóły i zapytaj swojego opiekuna lub napisz na [email protected]

Gwarancja

1. Gwarancja produktu

Produkty dostępne na FIRIT.PL objęte są gwarancją producenta. 

 

2. Gwarancja produktu spersonalizowanego

Fabryczna gwarancja produktu nie obejmuje podstawowego zakresu o rozszerzone przez naszych inżynierów komponenty. 

Produkt spersonalizowany:

  • Produkt posiada gwarancję Onsite lecz ma wymieniony dysk przez inżynierów FIRIT.PL: 
    -
      Produkt możesz zareklamować u producenta bądź skontaktować się z nami na [email protected] 

    Ustalimy wspólnie jak najszybciej naprawić usterkę. 
    Słyniemy z szybkości i indywidualnego podejścia do każdego zgłoszenia.

 

Ważne! Modyfikacja nie wpływa na długość oraz zakres podstawowych warunków gwarancyjnych z wykluczeniem elementów  wymienionych. 

 

3. Legalność produktu

Wszystkie produkty oferowane na FIRIT.PL, pochodzą od autoryzowanych polskich dystrybutorów a produkty przeznaczone są na rynek Polski.

 

Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta u dowolnego autoryzowanego partnera serwisowego możesz dokonać zgłoszenia reklamacyjnego. 

Reklamacja

Moje konto

1. Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę

W sytuacji uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu należy niezwłocznie sporządzić protokół uszkodzenia w obecności kuriera. Jeżeli doszło do takiej sytuacji powiadom nas na: [email protected]

2. Zamówienie częściowe

Nasze centrum logistyczne dokłada wszelkich starań by produkty dotarły do Ciebie najszybciej jak to możliwe, nawet gdy produkty dotrą w kilku paczkach - koszt wysyłki pozostaje po naszej stronie. 

3. Otrzymane urządzenie jest niesprawne

W sytuacji gdy otrzymany produkt jest niesprawny należy skontaktować się z serwisem producenta. 

Oczywiście możesz na nas polegać.

Pomożemy w szybkim zgłoszeniu bądź wymienimy sprzęt na nowy.
Dla Ciebie uruchomiliśmy dedykowaną sekcje na naszej stronie. Przejdź do Reklamacje

Oczywiście możesz też napisać do nas na adres e-mail: [email protected] 

1. Kokpit

Po rejestracji na FIRIT.PL, udostępnione zostaną Tobie dodatkowe opcje.

Z poziomu Konta możesz zarządzać swoimi Zamówieniami.

Ustawić Adres Dostawy i Dane Faktury.

Dokonać edycji Hasła i pozostałych szczegółów Konta.

2. Zamówienia

Sekcja zamówienia, udostępnia Tobie podgląd do wszystkich Twoich zamówień.
Masz podgląd do statusu realizacji, adresu dostawy. 
Wszystkie dane są przez nas aktualizowane.

3. Pliki do pobrania

Sekcja odpowiedzialna jest za materiały jakie zakupiłeś, np. rozszerzenie gwarancji.

W dowolnym momencie masz pod ręką materiały do pobrania.

4. Adresy

Zweryfikuj adres rozliczeniowy dla założonego przez Ciebie konta oraz sprawdź aktualny adres wysyłki dla produktów zamówionych na FIRIT.PL

5. Szczegóły konta

Sekcja odpowiedzialna za edycję Twoich danych, w której możesz dokonać:

  • Zmiany danych administratora konta
  • Zmianę adresu e-mail
  • Zmianę hasła dla konta

6. Nie pamiętam hasła

Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta wystarczy ze klikniesz na zapomniałeś hasła?
Wystarczy podać swój adres e-mail, na który zostało założone konto i nacisnąć przycisk |zresetuj hasło|

Następnie na wskazany adres mail zostanie przesłany mail z linkiem do zresetowania hasła.
(wiadomość może trafić do folderu spam/ lub inne)
Gdyby pojawiły się problemy prosimy skontaktuj się z nami.

Brak odpowiedzi?

Jeżeli przygotowane przez nas scenariusze nie uwzględniły Twojego pytania, zostaw nam wiadomość.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji.