Dla każdej sekcji przygotowaliśmy zestaw pytań i odpowiedzi, skupiających się na najczęściej zadawanych pytaniach.
Dostępność produktów
1. Produkt dostępny
Produkt jest dostępny w naszym magazynie. Dostarczymy go na następny dzień roboczy.
2. Produkt dostępny na zamówienie
Czas realizacji zamówienia jest dłuższy niż realizacja standardowego zamówienia. Czas oczekiwania na produkt to około 30 dni. Dokładny termin zostanie określony po złożeniu zamówienia.
3. Personalizacja produktu
Ogromną zaletą jest możliwość dokonania dowolnej modyfikacji sprzętu.
Dla Ciebie umożliwiamy indywidualną rozbudowę produktu.
Dostępne warianty przygotowane przez naszych inżynierów to najpopularniejsze scenariusze.
Istnieje możliwość uzyskania indywidualnych warunków handlowych. Opcja dostępna dla klientów dokonujących zakupu powyżej 50 000,00 PLN. Realizacja projektu może być rozłożona w czasie a produkty dostarczone w uzgodnionych partiach.
Zweryfikujemy możliwości i przedstawimy odświeżoną ofertę.
Realizacja zamówienia
1. Metody dostawy
Domyślna dostawa dla zamówień realizowanych na FIRIT.PL to kurier. Przesyłki są ubezpieczone.
2. Koszt dostawy
Zamówienia od kwoty 99,00 PLN są darmowe na terenie Polski. Dostępne są różne opcje dostaw, sprawdź w naszej zakładce Dostawy. Jeżeli potrzebujesz zrealizować dostawę do innego kraju. Prosimy o kontakt na [email protected]
Szacowany czas realizacji zależy od wybranej metody płatności:
Przelew tradycyjny - 1 do 2 dni roboczych.
Szybkie płatności w tym Przelewy24 - 1 do 2 dni roboczych.
Kredyt kupiecki - 1 do 2 dni roboczych.
Płatność przy odbiorze za pobraniem - do 3 dni roboczych.
Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji i na bieżąco śledzą zamówienia a o wszystkich anomaliach informują.
5. Śledzenie przesyłki
Po opuszczeniu magazynu uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. W tym momencie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.
6. Brakuje faktury
Po zrealizowanym zamówieniu - fakturę wysyłamy najpóźniej w następnym dniu roboczym.
Sprzęt elektroniczny znajduje się na liście towarów objętych mechanizmem podzielonej płatności.
Zamówienia składane na FIRIT.PL, których wartość przekracza 15 000,00 PLN brutto objęte są obowiązkowo MPP i nie mogą być opłacone za pomocą płatności online.
Jeżeli wartość Twojego zamówienia przekracza 15 000,00 PLN brutto jedyną akceptowalną formą płatności jest przelew na rachunek bankowy z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności (dotyczy płatników VAT).
Przygotujemy niezbędny dokument by sprawnie zrealizować Twoje zamówienie.
5. Odroczony termin płatności dla Sektora Publicznego
Reprezentujesz placówkę Sektora Publicznego? Napisz do nas na [email protected] i uzyskaj informację u Twojego opiekuna biznesowego.
6. Kredyt kupiecki
Dla naszych stałych partnerów udzielamy Kredytu kupieckiego. Uzyskaj szczegóły i zapytaj swojego opiekuna lub napisz na [email protected]
Gwarancja
1. Gwarancja produktu
Produkty dostępne na FIRIT.PL objęte są gwarancją producenta.
2. Gwarancja produktu spersonalizowanego
Fabryczna gwarancja produktu nie obejmuje podstawowego zakresu o rozszerzone przez naszych inżynierów komponenty.
Produkt spersonalizowany:
Produkt posiada gwarancję Onsite lecz ma wymieniony dysk przez inżynierów FIRIT.PL: - Produkt możesz zareklamować u producenta bądź skontaktować się z nami na [email protected]
Ustalimy wspólnie jak najszybciej naprawić usterkę. Słyniemy z szybkości i indywidualnego podejścia do każdego zgłoszenia.
Ważne! Modyfikacja nie wpływa na długość oraz zakres podstawowych warunków gwarancyjnych z wykluczeniem elementów wymienionych.
3. Legalność produktu
Wszystkie produkty oferowane na FIRIT.PL, pochodzą od autoryzowanych polskich dystrybutorów a produkty przeznaczone są na rynek Polski.
Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta u dowolnego autoryzowanego partnera serwisowego możesz dokonać zgłoszenia reklamacyjnego.
Reklamacja
1. Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę
W sytuacji uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu należy niezwłocznie sporządzić protokół uszkodzenia w obecności kuriera. Jeżeli doszło do takiej sytuacji powiadom nas na: [email protected]
2. Zamówienie częściowe
Nasze centrum logistyczne dokłada wszelkich starań by produkty dotarły do Ciebie najszybciej jak to możliwe, nawet gdy produkty dotrą w kilku paczkach - koszt wysyłki pozostaje po naszej stronie.
3. Otrzymane urządzenie jest niesprawne
W sytuacji gdy otrzymany produkt jest niesprawny należy skontaktować się z serwisem producenta.
Oczywiście możesz na nas polegać.
Pomożemy w szybkim zgłoszeniu bądź wymienimy sprzęt na nowy. Dla Ciebie uruchomiliśmy dedykowaną sekcje na naszej stronie. Przejdź do Reklamacje
Oczywiście możesz też napisać do nas na adres e-mail:[email protected]
Moje konto
1. Kokpit
Po rejestracji na FIRIT.PL, udostępnione zostaną Tobie dodatkowe opcje.
Z poziomu Konta możesz zarządzać swoimi Zamówieniami.
Sekcja zamówienia, udostępnia Tobie podgląd do wszystkich Twoich zamówień. Masz podgląd do statusu realizacji, adresu dostawy. Wszystkie dane są przez nas aktualizowane.
3. Pliki do pobrania
Sekcja odpowiedzialna jest za materiały jakie zakupiłeś, np. rozszerzenie gwarancji.
W dowolnym momencie masz pod ręką materiały do pobrania.
4. Adresy
Zweryfikuj adres rozliczeniowy dla założonego przez Ciebie konta oraz sprawdź aktualny adres wysyłki dla produktów zamówionych na FIRIT.PL
5. Szczegóły konta
Sekcja odpowiedzialna za edycję Twoich danych, w której możesz dokonać:
Zmiany danych administratora konta
Zmianę adresu e-mail
Zmianę hasła dla konta
6. Nie pamiętam hasła
Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta wystarczy ze klikniesz na zapomniałeś hasła? Wystarczy podać swój adres e-mail, na który zostało założone konto i nacisnąć przycisk |zresetuj hasło|
Następnie na wskazany adres mail zostanie przesłany mail z linkiem do zresetowania hasła. (wiadomość może trafić do folderu spam/ lub inne) Gdyby pojawiły się problemy prosimy skontaktuj się z nami.
Klient Indywidualny
1. Chcę zrealizować zamówienie jako osoba fizyczna
Bardzo nam przykro, oferta skierowana jest wyłącznie do firm i instytucji publicznych. Jeżeli dokonałeś zakupu na FIRIT.PL jako osoba fizyczna to Twoje zamówienie po weryfikacji zostanie anulowane.
Brak odpowiedzi?
Jeżeli przygotowane przez nas scenariusze nie uwzględniły Twojego pytania, zostaw nam wiadomość.