Pytania i odpowiedzi

Szukasz odpowiedzi na swoje pytania? Sprawdź przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.

Pytania i odpowiedzi

Produkt jest dostępny w naszym magazynie. Wyślemy go do ciebie w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia (nie uwzględniając dni wolnych).

Czas realizacji zamówienia jest dłuższy niż realizacja standardowego zamówienia. Oznacza, że produkt nie jest na dany moment dostępny na magazynie, ale może być w dostawie lub być zamówiony (jeśli produkt nie został wycofany z produkcji). Czas oczekiwania na produkt może być różny – poinformujemy cię o czasie realizacji po złożeniu zamówienia, lub po kontakcie z nami.

Ogromną zaletą jest możliwość dokonania dowolnej modyfikacji sprzętu (jeśli produkt na to pozwala). Dla Ciebie umożliwiamy indywidualną rozbudowę produktu. Dostępne warianty przygotowane przez naszych inżynierów to najpopularniejsze scenariusze. Uzyskaj więcej szczegółów i napisz na biznes@firit.pl 

Wszystkie nasze produkty pochodzą z autoryzowanych dystrybucji w Polsce i posiadają pełną gwarancję producenta, którą możesz zrealizować u dowolnego autoryzowanego partnera serwisowego.

Tak, warunkiem jest bycie przedsiębiorcą. Skorzystaj z formularza: Formularz do wyceny indywidualnej

Istnieje możliwość uzyskania indywidualnych warunków handlowych.
Opcja dostępna dla klientów dokonujących zakupu powyżej 50 000,00 PLN. 
Realizacja projektu może być rozłożona w czasie a produkty dostarczone w uzgodnionych partiach.

Uzyskaj więcej szczegółów i napisz na biznes@firit.pl 

Metody dostawy możesz znaleźć na stronie metody dostawy.

Koszty dostawy możesz znaleźć na stronie metody dostawy.

Tak. W tym celu skontaktuj się z obsługą klienta sklepu internetowego. 

Numer śledzenia paczki otrzymasz drogą mailową tak szybko jak to możliwe.

Dowód zakupu otrzymasz drogą elektroniczną, jeśli po otrzymaniu produktu nie otrzymaleś jeszcze swojej faktury – skontaktuj się z działem obsługi klienta.

W sytuacji uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu należy niezwłocznie sporządzić protokół uszkodzenia w obecności kuriera. Jeżeli doszło do takiej sytuacji powiadom nas na: reklamacje@firit.pl

W sytuacji gdy otrzymany produkt jest niesprawny należy skontaktować się z serwisem producenta. 

Oczywiście możesz na nas polegać.

Pomożemy w szybkim zgłoszeniu bądź wymienimy sprzęt na nowy.
Dla Ciebie uruchomiliśmy dedykowaną sekcje na naszej stronie. Przejdź do Reklamacje

Oczywiście możesz też napisać do nas na adres e-mail: reklamacje@firit.pl 

Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta wystarczy ze klikniesz na zapomniałeś hasła?
Wystarczy podać swój adres e-mail, na który zostało założone konto i nacisnąć przycisk |zresetuj hasło|

Następnie na wskazany adres mail zostanie przesłany mail z linkiem do zresetowania hasła.
(wiadomość może trafić do folderu spam/ lub inne)
Gdyby pojawiły się problemy prosimy skontaktuj się z nami.